.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محمودی: سنگ‌اندازی بانک تجارت در مسیر ساکنان مسکن مهر مازندران
مدیرعامل مسکن مهر مازندران گفت: سود درخواست شده بانک تجارت از ساکنان مسکن مهر میارکلا ساری خلاف مصوبه شورای پول و اعتبار زمان انعقاد قرار داد با صاحبان این واحدها است.

به گزارش شمال نیوز، حسین محمودی با اشاره به با مشکلی که بانک تجارت برای صاحبان مسکن مهر در استان ایجاد کرده است، افزود: ۲ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی در میارکلا تاسیس و یا پروژه‌های آن در حال اجرا است.

 

وی گفت: تامین تسهیلات هزار و ۸۰۰ واحد با بانک مسکن بوده ۹۶۰ واحد مربوط به بانک تجارت است.

 

مدیرعامل مسکن مهر مازندران، خاطر نشان کرد: شورای پول و اعتبار در سال ۸۸ تصویب کرده بود که بهره بانکی مسکن مهر در تهران ۹ درصد،مراکز استان‌ها هفت درصد و در شهرستان‌ها چهار درصد اعمال شود.

 

وی خاطر نشان کرد: به عنوان نمونه اگر ساختمانی خارج از محدوده شهر ساری پروژه‌ای با عنوان مسکن مهر ایجاد می‌شد، بهره بانکی چهار درصد برای متقاضیان باید اعمال شود.

 

محمودی ادامه داد: بانک تجارت کشور این مصوبه را زیر پا گذاشته و با توجه به اینکه بیشتر افراد متقاضی در مسکن مهر ساری مددجوی بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی هستند بهره بانکی اعمال شده برای این مجموعه ۱۲ درصد اعلام شده است.

 

وی با اعلام اینکه رایزنی‌های با دستگاه قضا و مسؤولان اجرای کشور و استان مازندران انجام شده است، گفت: تقاضای متقاضیان دریافت بهره هفت درصد است که مشکل بسیاری از متقاضیان در این زمینه حل و فصل شود.

 

 ساکنان مسکن مهر میارکلا بعد از کم کاری‌های دولت گذشته در سال ۸۷ با بی‌مهری وزیر سابق راه و شهرسازی دولت تدبیر و امید دست و پنجه نرم کرده و درست در آستانه سکونت نصف و نیمه در واحدهای مسکونی با درخواست سود خلاف مصوبه شورای پول و اعتبار سال ۸۸ مواجه شده‌اند.

 

مسکن مهر میارکلا مازندران در سال ۸۷ کلنگ‌زنی شده است و بنا بود که پس از ۱۶ ماه به اتمام برسد، جدای از جانمایی نامناسب این مجموعه کم‌توجهی آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی به مشکلات متقاضیان این مجموعه اضافه کرده بود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.205 seconds.